cms

Dodací podmínky

Osobní odběr

Osobní odběry jsou možné každý pracovní den, od Po - Pá, od 08:00 do 16:30 hod na adrese obchodu KAFESTORE.cz, Nymburská č.p. 26, 289 13  Zvěřínek (viz. kontaktní údaje). Osobní odběry lze platit hotově na prodejně případně bankovním převodem (v tomto případě dostane zákazník informaci k převzetí objednávky až po připsání částky na náš bankovní účet). Platební kartou platit nelze.

Kurýr PPL

Objednávky se zpracovávají každý pracovní den a jsou doručovány prostřednictvím společnosti PPL CZ následující pracovní den po celé České republice. Objednávky přijaté později a ve večerních hodinách se odesílají opět následující pracovní den.

Objednávky doručované spediční společností PPL CZ je možné hradit:

Dobírkou – v hotovosti. Zákazník platí v hotovosti při doručení zásilky kurýrem.

Dobírkou – platební kartou. Veškeré naše dobírky lze při doručením kurýrem zaplatit také prostřednictvím platební karty. Přímo při doručení má tak zákazník možnost se dodatečně rozhodnout zda zaplatí zásilku hotově nebo platební kartou. Služba je poskytována zcela zdarma.

Převodem – platbou předem na náš bankovní účet. Objednávka je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.

Ceny doručení:

Při objednávce nad 2000,- je doprava zdarma.

Při objednávce nižší než 2000,- je pak účtováno 150,- Kč dopravné.

Kurýr PPL Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.

Zásilku můžete sledovat na adrese www.ppl.cz. V horním menu naleznete pole „Sledování zásilky“ kam napíšete číslo zásilky, které Vám bylo zasláno na email.

 

Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku PPL a to na čísle 844 775 775 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte. Po zaevidování škody se s Vámi již spojíme a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.

 

Kurýr GLS:

Objednávky se zpracovávají každý pracovní a jsou doručovány prostřednictvím společnosti GLS následující pracovní den po celé České republice. Objednávky přijaté později či ve večerních hodinách se zpravidla odesílají následující pracovní den.

Objednávky doručované spediční společností GLS je možné hradit pouze na dobírku – v hotovosti. Zákazník platí v hotovosti při doručení zásilky kurýrem. Platby platební debetní či kreditní kartou dopravce nepřijímá.

U objednávek hrazených platebním převodem (platbou předem na náš bankovní účet) vám spediční společnost GLS doručí zdarma. Zásilka objednávky je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.

 

Při objednávce nad 2000,- je doprava zdarma.

Při objednávce nižší než 2000,- je pak účtováno 150,-  Kč dopravné.

Kurýr GLS Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.

Zásilku můžete sledovat na adrese https://gls-group.eu/CZ/cs/home. V pravém sloupci naleznete pole „Sledování zásilek“ kam napíšete číslo zásilky, které Vám bylo zasláno na email či formou SMS.

 

Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku GLS a to na čísle 840 123 456 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte. Po zaevidování škody se s Vámi již spojíme a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.

 

GEIS kurýr

Objednávky se zpracovávají každý pracovní den a jsou doručovány prostřednictvím společnosti GEIS následující pracovní den po celé České republice.

Objednávky přijaté později či ve večerních hodinách se zpravidla odesílají následující pracovní den.

Objednávky doručované spediční společností GEIS je možné hradit jak na dobírku, tak i platební kartou.

U objednávek hrazených platebním převodem (platbou předem na náš bankovní účet) vám spediční společnost GEIS doručí vaší zásilku zdarma, bez doběrečného.

Zásilka objednávky je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet (pokud je vaše objednané zboží skladem).

Při objednávce nad 2000,- je doprava zdarma.

Při objednávce nižší než 2000,- je pak účtováno dopravné, vypočtené dle hmotnosti zásilky zboží.

Kurýr GEIS Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.

Zásilku můžete sledovat na webových stránkách GEIS - sledování zásilky, kde stačí vypsat číslo zásilky, které vám bylo odesláno na email či formou SMS.

Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku GEIS a to na telefonním čísle 951 277 777 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte. Po zaevidování škody se s Vámi již spojíme a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.

 

Košík  

ks za (prázdný)